tisdag 13 april 2010

Bye(k)

Åker hem till pappa imorgon så jag kommer troligtvis inte skriva så mycket. Jag ska lägga mig så det blir ett kort inlägg. Satt nyss och kollade på OC. Kan inte säga annat än att det är bäst! Imorgon börjar jag åtta. Inte lika härligt som att jag bara behövde vara i skolan en timme idag. Slutar vid halv tre och efter det ska jag möta baby vid centralen. Vi ska gå runt på stan och kolla på lite saker, äta och sen ska vi gå på bio. Det ska bli mysigt. Har fixat en present till honom nu också. Eftersom vi firar ett och ett halv år tillsammans och ett år som förlovade så tänkte vi "fira" det lite. Ska faktiskt bli väldigt mysigt. Nej nu måste jag sova. Kanske skriver i helgen. Annars:
Bye bye whoever you are!

Pussen(k)
Malin


Hihi jag älskar dig baby, du är bäst! Och jag hoppas att jag kan hålla det ganska hemligt iaf(A) Jag har lyckats det med en sak, hihi, du vet inte vad jag menaaar(a) Kyss(K)<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: