måndag 26 april 2010

I princip klar!

Är i princip klar med mitt arbete om Australien. Det var ju inte direkt lätt och hitta och så men det gick. Ska kanske ändra en sak, får se. Men ska nog be henne kolla på den och säga om jag måste komplettera eller inte. I vilket fall som helst så har jag en lektion imorgon. Den är mellan 12.50 och 14.20, turism så det kommer nog bli bra. Fick tillbaka provet idag, alla rätt. Imorgon ska jag jobba med träningsdagboken, thailand och svenskaanalysen.. Hoppas jag kommer någon vart. Ska krypa ner i sängen och börja skriva min läslogg nu. Ska in på dinsko och prova skor imorgon innan jag börjar. Får se om jag orkar cykla eller om jag tar bussen, hinner ju åka på övergång. Men men, det kan jag ju tänka ut imorn!

Pussen(k)
Malin


Jag saknar dig baby :'(<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: