torsdag 22 april 2010

Hemma igen

Humöret är garanterat sämre än vad det var innan. Jag hade jätteont i huvet när jag kom hem idag. Jag drack vatten, det gick över och jag tänkte inte mer på det. Men efter att ha kört hårt som attan på friskis i 40 min tog det tvärstopp. Huvudet började dunka igen och jag kände mig svimfärdig. Så i stället för att riskera något så gick jag och duschade. Jag känner mig så dålig när jag måste gå ut från ett pass. Det går inte att beskriva känslan. Känner mig så otroligt besviken på mig själv. Tror att allt detta beror på att jag är stressad över att det är mycket i skolan just nu. Fast ändå känner jag mig inte så stressad. Men nu ropade mamma. Ska hjälpa henne att sortera tvätten, sen ska jag väl plugga.... Kanske slänger in en låt senare.

Pussen(k)
Malin


Jag saknar dig så enormt mycket. Jag vill ha dig här, jag vill höra dig röst och jag vill kunna känna dina armar runt om mig!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: