torsdag 15 april 2010

Hos pappa

Sitter hemma hos pappa. Ja faktiskt till och med vid hans dator. Dagen i skolan var helt okej. Kollade på lite kläder och skor innan sången och efter det åkte jag hem till pappa och spenderade lite tid med honom. Han börjar jobba kl 18.00 och slutar 06.00 så måste passa på ibland. Vi pratade om en lite speciell sak som jag blev väldigt glad över. It made my day! Det kan man ju lätt säga. Lånade Sandras cykel och drog hem till Robin när pappa åkte. Vi tittade på one tree hill och myste. Min baby är helt underbar, helt klart bäst och verkligen bara min!

Imorgon har jag sovmorgon och endast tre lektioner. Slutar inte allt för sent heller. 14.50 tror jag. Efter det åker jag hit så kommer nog baby hit också. Får se vad vi hittar på för spännande i helgen. Haha, det ska ju tydligen regna så jag vete sjutton vad vi ska hitta på. Någon som har förslag? Inte direkt så att man vill vara särskilt mycket ute om det regnar.. Idag är jag glad och idag kändes det verkligen bra att bara sitta här och skriva. Så bra att jag nästan inte vill sluta.

Det blev en liten paus där. Pratade med älskling, han ville nämligen att jag skulle ringa och säga godnatt. Så det borde ju egentligen ha gått fort men det tog oss en kvart haha. Blev lite annat kul också. Hahaha roligt var det i alla fall. Så nu vet jag att om ca fem minuter så snarkar min bäbis. Önskar att jag kunde vara där just nu. Hålla om honom och bara mysa. Men jag sitter ju här så jag får väl göra det bästa av situationen. Får väl hålla om en kudde precis som när jag sover utan min baby. Antingen sova i en av hans tjocktröjor eller krama en kudde. Kan inte somna annars. Det var väl kanske inte intressant men nu vet ni det. Det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det är hårt;). Lite kul var det ju ändå. Okej, det var inte det..

Nej nu börjar det här "jag-är-så-trött-så-jag-skrattar-och-tycker-att-allt-är-jätteroligt"-humöret försvinna. Ska nog ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Kanske lägger upp en bra låt innan. Har helt klart fastnat för Cheryl Cole! Älskar musiken.<3

Pussen(k)
Malin

Baby jag älskar dig, du vet inte hur mycket du betyder för mig. Det vi har att se fram emot är bäst! Om några veckor har vi varit tillsammans i 18 månader och förlovade i ett helt år! Vi är bäst. Tillsammans är vi starka och tillsammans så klarar vi allt. Inget kan stoppa oss baby!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: