söndag 18 april 2010

Söndag igen dåå

Helgen var rolig. Lite oförväntat men kul. Fredagen slutade hemma hos älskling efter att pappa tagit med oss på lite äventyr. Där bestämdes det också att min pappa skulle följa med Robins pappa ut på krogen samma kväll. Och så blev det. Haha. Igår firade vi Lukas och tog det bara lugnt. Robins pappa köpte ny bil (en någonting v12, allt jag kommer ihåg) Det var det mesta som hände. Sov hos Robin igår med eftersom pappa jobbade. Idag åkte vi med Far ut till skultuna och var i garaget och såå. Sen åkte älskling och jag hem till mig och badade och myste(a). Sen fixa vi lite grejer med pappa och nu sitter jag här hemma hos mamma igen. 

Jag har tänkt på hur mycket saker man inte vet egentligen. Även fast man tror att man känner en människa så extremt bra så vet man ofta inte mer än en del av allt. Så känns det för mig i alla fall. Men ska googla lite nu och sen ska jag krypa ner i sängen. 

Pussen(k)
Malin

Jag älskar dig baby, tack för en underbar helg!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: