söndag 25 april 2010

Ingen träning idag

Det blev ingen träning idag men mamma och jag var i alla fall ute och övningskörde. Kom upp i hela 50km/h!!(a) haha men så fort har jag inte kört innan så det var ju ändå något. Helgen har varit lugn, Vi bakade (som vanligt) när vi var ute i stugan. Den här gången blev det bättre och kakorna var inte hårda som sten. Kom hem vid 10 igår kväll och vi var båda helt slut så vi la oss i sängen och kollade på One Tree Hill, som vi älskar! Somnade efter ett tag och idag gjorde vi inte så mycket, inte jag i alla fall. Vaknade åt frukost, gick ner och myste igen, sen in i duschen. Efter det cyklade vi till ica och älskling hämtade ut ett paket. Cyklade hem, älskling skruvade med moppen, tog paus gick in och åt, Ur och fortsatte med moppen (min mobil dog och jag kunde inte spela mera spel), Sen vid tre kom mamma och hämtade mig och så åkte vi ut till norra Tunbytorp och körde bil. Haha ja, det var min dag. Nu måste jag springa till toaletten, ska lägga upp en låt och snart ska jag ner och äta.

Pussen(k)
Malin


Tack för helgen baby!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: