måndag 5 april 2010

Update

Har inte skrivit på länge. Har varit hemma hos pappa och med Robin så det har lixom inte blivit av. Påsken har varit lugn. Vi har ätit hos Robins mormor och pappa. Har även spenderat lite tid med min far. Har även ätit en massa godis.. Not so good. Men var i alla fall och tränade idag, skönt. Sitter med spotify nu. Kollar på skor och undrar hur fan det kommer bli. Betalar dom så drar jag till thailand men jo tjena! Kan ju försöka räkna ut hur mycket jag kommer kunna jobba ihop i sommar så får jag väl betala själv.. Eller något sånt. Är så jävla trött på en del saker just nu. Jag skulle ju jobba fyra dagar på påsklovet. Nu är det nere i 2.. Ska till Uppsala på onsdag och leka med kusin så det ska ju bli kul. Men ändå. Jag är trött. Har stor lust att bara lägga mig ner och gråta. Men vad är problemet? Kan inte riktigt sätta ord på det, förutom stort och jobbigt. Saknar min älskling också. Jag vill utomlands. Till värmen. Jag vill bli brun och jag vill använda sommarkläder! Åååååh=( Nej ska kanske gå ut och titta på tv snart eller om jag lägger mig. Får se. Kommer lite bilder från helgen snart.

Pussen(k)
Malin


Jag älskar dig enormt mycket. Du är mitt allt. Du är hela min värld. Jag kommer alltid att älska dig, oavsett vad. Saknar dig just nu. Du och jag mot världen baby. Eller hur?<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: