fredag 26 december 2008

Julafton:)


lite sent men iaf(A) hihi började med paket i strumpan hos mamma, sen frukost. Sen öppna julklappar från alla dom:) fick typ smink, pretesntkort, parfyym DKNY at night, i liike(K) kamera fodral, så nu kan pappa laga kameran(A) sen åkte mamma och jag till mormor och morfar, åt gröt och sen öppna mer paket:) fick en plattång (rosa!!) fett glad jag blev över den asså, höll på att dö elr nått:p sen pengar til körkort:) pappa kom och hämta där så åkte vi till sandras föräldrar typ åt en massa mat så fick jag paket av pappa och sandra:) fick sminkkurs på make up store och en silverkedja:) sen till farmor och äta mera mat... Fick 500 och en sån alladinask:) tycker att jag åkte mest bil faktiskt men aja:) Juldagen vaknade upp hos pappa, åt frukost, sen orkade jag inte vänta på att pappa och dom skulle vakna så jag skrev en lapp och så åkte jag till robin:) juste, träffa honom 23:e(?) bytte julklappar:) han fick en parfym och jag fick ett par örhängen, en blomma och chokladpennor, tack så mkt älskling:)<3<3<3>

Puss och kram<3

Inga kommentarer: