söndag 17 maj 2009

end of the week

helgen har gått fort som vanligt, men har ändå hunnit med lite. Pratat ut med amanda  så nu är allt där bra, hunnit träffa mormor och morfar, varit med älskling och lite så. Sov hos min baby i fredags det var mys, skulle egentligen vart barnvakt men de blev inte så. Igår hände inte så mkt, vaknade brevid mitt hjärta åkte hem vid ett och pratade med amanda, sen kom robin hit och efter det åkte vi hem till honom och åt grillat, mums;) stanna kvar där ett tag och fick skjuts hem vid 11. Väcktes vid tio, frukost och sen iväg till bussen, hem till älskling, skultuna och sen hem. Pratade nyss med älskling i telefon, tack för att du finns baby, du får mig alltid glad och du får mig att kämpa även fast ingen märker det. Jag älskar dig robin och inga ord i världen kan beskriva hur mycket du betyder för mig<3<3<3<3<3<3<3<3

även när det känns som att allting sviktar,
när det känns som att allt håller på att rasa 
så finns du där och styr upp det, du fixar det
och utan dig är jag inget, utan dig inget mig.

Inga kommentarer: