måndag 25 maj 2009

new week

Har varit hemma ett tag nu. Efter skolan åkte jag till Robin, va tvungen att hämta min cykel. Blev kvar där ett tag, sen cyklade jag hem i vämren. Asså shiit vart kom värmen ifrån?! Helt underbart. Åt och nu har jag rensat lite och sitter här och skriver. Snart ska jag stänga av och kolla igenom alla låtar till imorn, sen ska jag kolla på the hills för de var längesen. Borde läsa lite om ekologiska fotavtryck efter som jag har prov om det på onsdag. Men jag hinner det oxå. Satt och kollade lite på accessora.se igår och hittade en massa gulliga smycken. Kanske köper nått, vi får se, men i vilket fall som helst så blir det nog inte innan fredag för då drar jag ju till vår huvudstad tillsammans med klassen. Kanske inte blir så mycket pengar kvar efter det. Kan ju alltid hoppas. 

Men nu vidare till annat, kanske skriver sen.
Pusshej(k')<3<3

Inga kommentarer: