lördag 23 maj 2009

lördag kväll

Ganska trött nu, känns som att det har hänt mycket i helgen. I fredags åkte vi iväg till Robins faster för hon fyllde 50, de va väl kul och sen åkte vi hem. På kvällen satt Engla inne vid mig och robin i hans rum och hon och jag satt vid datorn och sen spela vi lite spel på min mobil medans robin borrade hål i sin högtalare. Sötaste ungen som finns, sen gick hon upp och sov och då kollade älskling och jag på beck och mös. Sen blev min baby jättetrött så då sov vi ist. Vaknade vid kvart i tio, upp och åt pannkaksfrukost för Engla hade önskat sig det för hon fyller 5 idag:) Sen ner och slå in present och sen upp och ge den till henne. Jag och min älskling segade som fan, städade poolen (det är vid såna tillfällen man är glad att man inte har pool) och sen åkte vi till erikslund, köpte godis och nå filter till poolen. Efter lite tårta och nåra timmar till så åkte jag och Robin hem till mig så fixade jag mig lite och sen åkte vi till skälby för Robin skulle hjälpa med någon moppe, jätttttekul. Sen så åkte vi ner till stan och åt på spicy hot, riktigt mumsigt men jag kommer ju inte behöva äta mat på typ två dagar nu. Min baby skjutsade hem mig och hela vägen tänkte jag på hur mkt han betyder för mig, hur mkt jag älskar honom och att jag verkligen inte skulle klara mig utan honom. En puss (eller ah, flera) utanför porten och sen försvann han.

Robin du är allt för mig, du är mitt ljus.
Du är den som alltid får mig glad, du
är den som alltid får mig att skratta även
när det rinner floder på mina kinder.
Du är den som får mig upp ur sängen varje
dag. Jag skulle verkligen inte klara mig
utan dig för du är en del av allt jag gör.
Och om jag någon gång skulle förlora dig
så skulle jag inte förlora dig utan jag skulle
förlora den största delen av mitt hjärta samtidigt.

Inga kommentarer: