tisdag 19 maj 2009

back again

vet inte ens vart jag ska börja. jävla mensvärk så jag dör, känns som att allt går emot mig, känns som att ingen uppskattar det jag gör, det känns som att jag alltid ställer upp för folk, jag finns alltid där och hjälper, stöttar och gör tjänster åt. Men när det väl gäller och få tillbaka så ser jag bara runda siffror. verför ska det vara så varjee gång. vissa kanske tycker att jag måste säga ifrån elr säga till men jag tycker att det ska inte behövas. alla har väl hört att "som man själv vill bli behandlad ska man själv behandla andra"? så om jag är snäll och hjälper till, hur kan de då vara så att jag får inget tillbaka, ibland svek, men annars är det hårda ord och raka puckar. ingen kärlek. nej men visst malin hon är ju alltid så glad så henne behöver vi inte hjälpa med nått, eller? fattar inte hur fan alla tänker. speciellt inte vissa. men ska inte gå in på det nu..

Har nästan haft den sämsta dagen på länge. den räddades inte helt oväntat utav robin. hade spexfoto idag, vi hade badtema och jag ser naken ut(y) så jävla kul så jag kommer strypa nån. efter att jag slutade så tog jag bussen till älskling. åt där, vi nördade mest men de blev lite busigt på slutet för robin började kittla mig:o . sen kom mamma och hämtade mig. hem och bråkade lite med mamma(a) sen kollade jag busstider för jag ska ju till den underbara röntgenavdelningen på lasaretett imorn. själv dessutom. kommer antagligen få veta att min rygg inte har ändrats nått precis som vanligt..

jag är sur och jag måste sova innan jag dör. 
PussGodnatt<3<3

om jag bara har dig så har jag något att leva för.
ska strunta i alla andra och gå min egna väg, tillsammans med dig.
för du är verkligen den enda som verkar bry sig. 
som faktiskt menar det dom säger.
och dessutom är du den som jag älskar mest.
jag vet att du är den rätta. 
jag vill att du ska vara DEN.
den som kommer fråga, den som kommer ge och den som kommer få.
robin bjurling det går inte att beskriva med ord.
Jag Älskar Dig<3<3<3<3<3<3<3 

Inga kommentarer: