söndag 24 maj 2009

Where did you go, I miss you so

så vart är min bästa vän? tjejen jag ska kunna prata om allt med. förlorat två så ingen av dom iaf. saknar det, saknar att ha nån att prata med och att göra roliga saker med. Saknar allt det där som har med en bästavän att göra. Men det kanske är mig det är fel på. Det kanske är jag som alltid förstör allt. Skulle inte bli förvånad.. men ska inte sitta och vela om det.. 

Har kollat igenom mina betyg och jag kommer lugnt komma in på handel och adm. på carlforska. Har två prov imorn, franska och direkt efter no. Just nu känns det som att det kommer gå jättedpligt på båda proven men förhoppningsvis går det bra på noprovet. Sen har jag ju soprov på onsdag oxå. Så veckan känns ju lite stressig måste jag ju säga.. 
Såhär ser den ut; 
måndag: franskaprov, noprov, hämta cykeln hos baby, hem, plugga.
tisdag: skola, stan, sångrep, plugga och äta på stan, körrep, "föreställning", hem, plugga mer.
onsdag: soprov, hem äta, skultuna för att träffa kusin morbror och hans tjej, hem.
torsdag: kör, försöka hinna träffa robin också.
fredag: stockholm med klassen hela dagen, slottet sen egen tid, hemma vid typ 4 så träffa älsklingen efter det.

Kan inte fatta att det bara är typ 2 veckor kvar bara, tiden går fort. Åker till kreta om typ 40 dagar. Men nej nu måste jag gå och plugga, puussss på magen(k')<3<3<3

Robin du är det bästa jag har, 
du är den enda som lyssnar 
när jag har något att säga. Du
är den enda som verkligen verkar
bry sig om mig. Lämna mig aldrig 
baby, skulle inte klara en dag 
utan dig. Du är mitt allt hjärtat.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: