onsdag 13 maj 2009

onsdag

har inte skrivit på läng, men min ursäkt är väl att jag inte har hunnit. Det har faktiskt hänt ganska mycket sen sist, så det finns lite att skriva om. Det har varit valborg, min låtsasmamma har fyllt 30, älskling och jag har varit tillsammans i mer än ett halvår nu och vi har också förlovat oss=)

På valborg så gick jag, robin och nårga andra på diskot i västeråshallen, de va väl sådär och efter det åkte vi hem till pappa och myste, och så sov min älskling kvar där. På fredagen tog vi de lugnt och på lördagen åkte vi och badade i robins pool, som faktiskt var väldigt varm eftersom halva poolen var fylld med varmvatten. Vi duschade och åkte till hans mamma, där åt vi mat och så kollade vi på film, sov kvar där också. 

Skola en hel vecka och det gick väl bra, nu är både matte b och matte c färdigt då bara muntligt och kemilabben kvar sen är jag färdig med alla näp. I fredags kom robin hem till mig och jag berättade för pappa att vi hade förlovat oss, inte en min från varken hans eller sandras sida.. Sen följde vi med till sjökrogen och blåste ballonger och efter det åkte vi till robin. På lördagen vaknade jag i älsklingens säng och lite senare åkte vi till pappa så fixade jag mig sen moppade vi till sjökrogen där Sandra hade sin 30års fest. Massa folk där, bland annat min farmor och farfar. Men ingen av dom två kände igen mig så jag kanske borde ta mig tid och träffa dom lite oftare. Efter några timmar åkte jag och baby hem till mig. Där kollade vi på twilight och sen somnade vi. 

Nu är det redan onsdag så veckan har gått relativt fort. Cyklade till stan efter skolan träfade älskling och så åt vi Spicy Hot, det va mums och sen typ hände det lite och sen åkte han hem. Hittade sommarens bikini igår på gina, det blev en svart, tråkig färg men jag gillade den och det är ju huvudsaken. Det är 14 skoldagar kvar och det är inte så många prov heller. Med helger och allt så är det 28 dagar till avslutningen och bara 52 dagar tills jag åker till Kreta. 
Till alla som bryr sig så kan jag ju berätta att min "bästa kompis" fortfarade inte pratar med mig. Men det är hennes val, jag försökte. Orkar inte toffla mer. Verkar ju inte heller som hon vill lösa det här, efter som hon byter skåp och en massa.. Men aja, skriver mer om det sen, nu ska jag sova.  

PussPuss godnatt<3

Inga kommentarer: