måndag 25 maj 2009

sovtajjjjm(a)

Kan inte förklara, det känns som att jag ska spricka. Även fast jag tror att jag stressar sönder mig såhär på slutet så gör jag faktiskt inte det, jag har bara kul. riktigt jävla kul! Jag tror grejen är att jag får göra det jag älskar.  Imorn ska jag sjunga nästan hela dagen, på onsdag får jag träffa min kusin, tosdag hinner jag träffa robin:D ochpå fredag ska jag till stockholm kanske träffa sandra där, får se hur det blir med det, lite shopping där oxå och det skadar ju aldrig (förutom i plånboken) ;) haha men sen på fredag så sover jag nog hos julia och det var ju inte igår precis. Vi har mycket att ta igen och mycket att prata om. Nu känner jag att jag börjar lugna ner mig lite igen. Var nog bara tvungen att skriva av mig. Kollade kalendern idag och eftersom vi har temavecka hela nästa vecka så räknade jag ut (helt själv) att det borde vara typ 3 dagar med riktiga lektioner kvar. Mamma och jag pratade lite igår och jag ska ju ta den sista sprutan mot tbe (fästingspruta) i juli så ska jag nog ta mot livmoderhalscancer oxå, om man inte måste göra det på um elr nått men mamma skulle kolla. Så vi får se hur det blir, ta de ska jag iaf.
Nu ska jag kolla lite på låtarna tills imorn och sen ska jag sussa kudde.

Nattinatti /malin

När jag tryckte mig fram till bloggen så började jag tänka på hur många andra det är som gör samma tryckningar. Till min blogg. Jag vet att Robin gör det. Men sen då. Är det bara han. Jag vet inte, kommer antagligen aldrig få veta men det kanske är lika bra för om jag skulle veta att ingen läser så skulle jag kanske inte fortsätta skriva och vart skulle jag då göra av alla mina tankar.. Det är väl lika bra, att det är som det är och att det får vara som det är.

Inga kommentarer: