fredag 29 maj 2009

idag går tåget mot stockholm, okej visst jag åker med klassen och vi ska först till slottet men sen får vi göra vad vi vill. det blir en kortis för jag ska gå till bussen om tio minuter. Igår kom Robin hit vid halv tolv. Vi gjorde pannkakssmet och sen tittade vi lite på the hills. När vi tröttnade på det så gick vi upp till mitt rum och gjorde inte så mkt. Började göra pannkakor 25 minuter för sent så det blev lite stressigt(a) men men dom blev iaf asgoda, åt nyss dom sista till frukost. Ner på stan efter det, sjunga och sen hem och mysa med älsklingen. Sen åkte han hem och de va ju faktiskt inge kul alls=( nu ska jag väl ta och lägga ut en bild på bilddagboken och sen ska jag nog kila iväg till bussen så jag inte missar den=)

PussochKram<3

älskar dig robin gustav bjurling<3 
förlåt för alla dumma saker, 
jag lovar att bättra mig<3 
jag vill ju bara vara det bästa du förtjänar,
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: