torsdag 8 oktober 2009

08-10-2009

Sitter hemma hos pappa, det blev inget inlägg igår eftersom mitt tangentbord har försvunnit? Fråga inte hur. Skola idag, sen stan in på biblioteket och apoteket för att köpa halstabletter åt Robin. Sång och sen åkte jag hem till Robin. Och faktiskt så firar vi ju 11 månader idag. Eller ja firar och firar, känns som att det är mer värt att fira ett år(k) Har fortfarande inte kommit på något att göra! Är i alla fall sugen på bakad potatis så vi har i alla fall bestämt att vi ska gå ut och äta på lördag kväll men jag vet inte riktigt vart än. Mer än så vet jag faktiskt inte, Baby sa att han skulle komma på något så jag litar såklart på honom! Fattar inte att tiden går så himla fort. Snart har vi varit tillsammans i ett helt år! Det är faktiskt mycket. Tycker jag i alla fall. Måste ju hitta en bra ett-årspresent också! Måste nog verkligen ha hjälp med det för jag har ingen aning! Plus att jag vill att det ska bli julafton så jag får veta vad baby ska köpa åt mig i Thailand(k) Hihi, men nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag sova, är vääldigt trött faktiskt!

Natti(k)
Malin

Du är hela mitt liv,
Du är min framtid och
jag älskar dig på heltid(k)

Inga kommentarer: