söndag 11 oktober 2009

Helt slut

Sittter i sängen, har varit hemma i några timmar och har faktiskt tagit hand om min tvätt och städat rummet lite. Helgen har varit mysig! Fredag barnvakt, lördag, slöade hela dagen, film hos pappa på kvällen, de va ingen hemma så vi passade på att mysa lite och ta ett bad(k) Somna ganska fort efter det. Idag vaknade jag såklart brevid min plutt. Vi typ halvsov framför något dåligt tvprogram och sen åkte vi hem till min baby städade hans rum och sen kom det två stycken och kollade på moppen. Pizza på kvällen sen kom mamma och hämtade. Vet att vi inte brukar hitta på så mycket på helgerna men vi är oftast helt slut, haha. Sitter och funderar på vad jag ska köpa åt älskling i ettårs present(a) och på vad vi ska göra:o fick en liten idé om att vi ska lämna staden men vi får se vad som händer med den planen, är ju hos pappa den helgen så allt kan ju gå åt helvete.. Aja fick i alla fall veta idag att mamma och moster ska åka till madeira i januari och jag får inte följa med:( jag vill också ha solsken! Baby åker ju till Thailand snart också. Men nu ska jag lägga mig och filura lite över ettårsdagen och sen ska jag sova!

Pussen(k)
Malin

Love you forever<3

Inga kommentarer: