måndag 19 oktober 2009

>^_^<

jag älskar diig meer en allt Malin Söderlind. du är mitt allt älskling. jag hatar när vi bråkar om helt onödiga saker eller bråkar i huvud taget. jag älskar diig otroligt mycket om du kommer nog aldrig förstå hur mkt. du kommer nog aldrig heller förstå hur mycket du betyder för mig, men du betyder allt för mig. du är hela min värld, du är min framtid. jag kommer alltid att ställa upp för dig älskling. det är du och jag mot världen. du är den underbaraste som finns. du är alltid så söt och gullig mot mig , de betyder fett mycket. jag älskar o vakna upp på morgonen med dig snarkandes brevid mig haha, blir alltid as glad när jag får sms av dig eller har några stycken när jag vaknar på morgonen. hoppas du blir frisk snart älskling saknar diig massor ! nu har vi varit tillsamman i 11 månader och 8 dagar. dom har varit helt sjukt bra med dig, jag vill att det ska bli massa flera. jag vill att det ska vara du och jag för alltid älskling. du får mig alltid glad när jag är lessen eller om de är nått. du lyser upp varenda dag för mig. du är som min aldeless egna sol och luft. jag tänker på dig varje sekund, jag saknar dig varje sekund jag inte har dig vid min sida.

från din älskling<3

1 kommentar:

Malin Söderlind sa...

aw baby kan bara säga detsamma:') du är fan helt jävla underbar!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3