torsdag 1 oktober 2009

My day

Sitter i sängen och har precis borstat tänderna. Blir tidigt ikväll har ju somnat ganska sent alla andra dagar den här veckan. Dagen har väl varit ganska lugn förutom en liten incident i parkeringshuset.. Som tur var slutade den inte alltför dåligt. Hade prov på word idag och det måste nog ha varit det lättaste prov jag har haft i hela mitt liv, haha. Plus att man fick kolla i böckerna för hjälp. Men det gjorde jag inte för jag kunde i alla fall. Ner på stan när jag hade slutat. Träffade älskling där, de va då det hände lite saker. Vi gick till växhuset och jag hade sång. Konsert på tisdag och det känns verkligen jättebra! Förutom att älskling inte kan komma. Men han kanske kommer på genrepet på måndag. Hoppas hoppas. Vi åkte hem till mig och har typ ätit mat och så. Jag har faktiskt pluggat till provet imorgon, riktigt duktigt av mig faktiskt. Företagsekonomi inte så svårt, kan det ganska bra så får i alla fall inte ig. Har tänkt ganska mycket på om jag har valt rätt linje och så. Men jag tror verkligen att jag har det. Visst det är en väldigt stökig klass "för alla som väljer handel har dåliga betyg" och så kommer jag där med mina 270 poäng och vill lära mig saker.. Kan ju hoppas att det blir bättre. Vissa lektioner är lugna, oftast är det när vi är halvklass. Men handel känns helt rätt för mig, visst är det tråkigt med logistik och svenska-läraren är en surkärring men det funkar, funkar väldigt bra faktiskt. Jag är nöjd och det är huvudsaken. Nej nu sitter jag här och gäspar och vet inte riktigt vad jag ska skriva så det får väl bli ett slut på det här inlägget nu. Godnatt<3 Jag älskar dig Robin Gustav Bjurlig, det vet du väl?<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: