tisdag 20 oktober 2009

20-10-09

Måste börja med att säga tack till min älskling för förra inlägget(k) Du är guld värd! Verkligen asgulligt av dig att skriva allt det där.

Mycket har hänt, känns som att allt håller på att rasa men älskling du vet att vi är starka så inget kommer ju hända oss! Vi visar dom hur otroligt bra vi är. Hur starka vi är som klarar det tillsammans. Som klarar allt tillsammans. Du är bäst men vi är bättre tillsammans!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Var ju hemma från skolan igår, sjuk. Gick idag för nu mår jag bättre. Åkte hem till baby efter skolan. Vi typ dampade och gosade(k) Det var kul, precis som alltid med min lilla plutt!<3<3<3

Jag vill att det ska bli höstlov och november och jul och februari och sommar:D haha men jag vill faktiskt ha höstlov nununu. Behöver en paus från skolan nu.

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen med en gammal barnbok som mamma hittade, haha. Godnatt!<3

Peace(k)
Malin

Robin min älskade baby, du vet att du är mitt allt oavsett vad!<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: