måndag 5 oktober 2009

Helt slut..

Jaha, känner mig helt utsliten. Har precis gråtit mig igenom engelskaläxan och innan det var jag tvungen att gå ifrån träningen på F&S för jag fick så ont i knät. Så otroligt besviken på mig själv.. Men jag försökte verkligen. Det gjorde fortfarande ont när jag gick upp till mitt rum. Men gjorde som älskling sa och tog en ipren och det blev faktiskt lite bättre. I en timme i alla fall.. Tidigare idag så hade jag engelskaprov och det gick jättebra. Hade oxå rep på konserthuset och det gick oxå ganska bra. Älskling var där och kollade och det tyckte jag var jättekul! Han är ju så otroligt underbar. Går tidigare från skolan och cyklar från wenströmska till stan för att sitta i 2 och 1 halv timme och sedan cykla till skälby. Baby det betyder fett mycket ska du veta. Nej nu ska jag Lägga mig och sova för imorn ska jag upp kl halv 7 efter som jag börjar kl 8 med idrott(y)

Pussen(k)
Malin

Robin Gustav Bjurling.
Du är mitt allt.
Du är min framtid.
Och du är mitt liv.
<3

Inga kommentarer: