söndag 4 oktober 2009

The good old days

Kollade igenom min blogg nyss och inläggen ser verkligen inte likadana ut som dom gjort förut. Men visst är det kanske bra men det känns som att dom gamla är roligare att läsa. Visserligen skrev jag inte lika ofta förut men nu skriver jag ju varje kväll. Ibland är det kanske lite mer intressant än andra men jag vet inte hur jag ska fixa det. Nej måste nog stänga av nu innan jag börjar tänka allt för mycket. Ska skicka ett sms till min Baby sen ska jag låta kudden sköta resten.

(K)

Du bryr dig älskling.
Du bryr dig så som
ingen annan gör.
Du behandlar mig på
ett sätt som ingen
annan gör. Bra ofc.
Du ljuger inte.
Du är alltid ärlig.
Jag gör det.
Det ska aldrig mer hända.
Du är perfekt.
Du är underbar.
Jag ska bättra mig
för jag vill inte
att vi ska bråka.
Det är det värsta jag
vet. Det vi har det
är äkta kärlek baby.
Du och jag för alltid.
Nu, Då och För Alltid

Inga kommentarer: