söndag 4 oktober 2009

En helt vanlig söndag..

Sitter i sängen (som vanligt, förstår inte hur jag alltid lyckas). Har varit hos älskling idag, fick ju inte sova där igår.. Så idag gick jag upp kvart över nio och en timme senare var jag på väg till bussen. Vi tog det mest lugnt, visste inte vad vi skulle göra så vi åkte till erikslund och kollade in nya elgiganten. Som vi mest tyckte verkade stökig så vi åkte till media markt i stället. Älskling vill ju ha en ny mobil, jag också men han vill mest. Efter det åkte vi ner till stan och åt mat på Di Spagna. Det var riktigt mums! Åkte hem till min baby igen, hihi baby jag älskar att ligga och asgarva tillsammans med dig! Bland det bästa som finns! Mamma kom sedan hämtade mig. Älskling du ska inte ta på dig allt ansvar, det är inte ditt fel och du kan inte göra något åt det. Vi åker dit så fort vi kan. Jag följer med så behöver du inte vara själv. Du vet att jag gör vad som helst för dig. Men tänk på det, det är inte ditt fel! Man kan inte ta ansvar för en annan människas handlingar. Du är den bästa jag har älskling, du gör allt för mig och jag gör allt för dig. Vi klarar allt tillsammans hjärtat!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Har pluggat lite tillsammans med mamma idag, var duktig och drack en kopp te också. Vill ju inte bli förkyld eller så nu två dagar innan föreställningen. Imorgon ska jag först till um sen till skolan. Kom på tidigare idag att jag har engelskaprov imorgon. Kl 16.00 ska jag vara på konserthuset för soundcheck och genrep så jag får sluta ca en timme tidigare från logistiken(y) Sen rep till halv 7.. Men men, får kanske sluta tidigare. Hoppas älskling orkar komma dit en stund också. Sen ska jag åka och träna med mamma kl 8. Känns som att jag verkligen har kommit igång med träningen nu! Känns riktigt skönt faktiskt.

Utan Robin ingen Malin.<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: