tisdag 22 september 2009

Typical me!

Dagen började med orientering på rocklunda. Efter det hade vi engelska och eftersom handeln var inställd så vare hål i två timmar. Jobbade med matten då och slapp på så vis gå på mattelektionen. Så jag slutade efter det. Cyklade hem och mötte älskling. Vi Åkte ner till stan gick runt och kollade lite. Måste hitta något till mamma som fyller är snart. Åkte hem och åt sen tog vi det bara lugnt. Baby förhörde mig om provet jag har imorn och det gick jättebra. Hoppas jag inte har glömt bort allt tills imorn bara. Efter att älskling hade åkt hem städade jag mitt rum, dammsög och allt. Gick ner och sa godnatt till mamma. Såg att hon hade några parfymer brevid sängen så jag bestämde mig för att lukta på en av dom. Kan ju säga att det slutade i en katastrof. När jag skulle få ut den ur förpackningen satt den så hårt så helt plötsligt flög den iväg, ramlade på golvet och såklart gick den sönder och det rann ut på trägolvet(y) Härligt jobbat lixom. Typiskt mig.. Men den lukta gott i alla fall. Funderar på att köpa en ny till henne i födelsedagspresent men vi får se. Åker hem till pappa imorn så kommer kanske inte skriva lika mycket på bloggen men jag ska försöka. Nej nu ska jag blåsa ut ljusen och krypa ner i sängen.

Älskar dig Robin, Du är mitt allt och Min framtid! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: