söndag 6 september 2009

Update!

måste verkligen bättra mig när det gäller att uppdatera bloggen! Jag vet att Robin ganska ofta får höra: ah men ikväll ska jag skriva lite. Men händer det då? Nej. Jag hittar andra grejer att göra istället. Läxor till exempel. Men nu har jag tid, eller rättare sagt nu tar jag mig tid. Tiden som har gått i skolan har varit helt okej för utom att folk ser min pojkvän som en "knarkande våldsam huligan" vilket är vääldigt fel! Har fått två läxor, dom är färdiga båda två vilket är skönt. I fredags tog jag bussen till skultuna och åkte sedan med mormor och morfar till stugan i Roslagen. Där var hela släkten även mormors syster och hennes man (ända från England) för att fira mormors 70årsdag, grattis till henne! Helgen har alltså varit full med mat, fika, engelska och att passa Anton. Men ikväll efter att jag kommit hem så åkte jag till pappa och lämnade mina grejer sen kom Robin och hämtade mig så åkte vi till honom. I nio månader, fyra veckor och en dag har vi varit tillsammans och inte en enda gång har vi blivit "påkommna" förutom idag.. Två gånger. Haha det var lite komiskt faktiskt, först kommer Robins lillebror in sen ca fyra minuter senare så kommer hans pappa in. Jag höll ju på att skämmas ihjäl! Hans pappa ba: sover ni? nej de gör ni inte.. Hahah lite pinsamt att gå upp sen. Vi bokade även biobiljetter till "Flickan som lekte med elden" så jag ska hämta ut dom imorn. Efter lite film så skjutsade han hem mig igen. Tack för en underbar kväll älskling, precis som alla andra!<3<3<3

Puss på rumpan (k')

Inga kommentarer: