torsdag 24 september 2009

My day (k')

Dagen har väl varit helt okej. Började med logistik, matte, data och näthandel sista. Slutade efter det och gick då till biblioteket och lånade ljudbok åt pappa, sedan till växhuset och ha sång. Baby kom och hämta mig där så åkte vi hem till honom. Efter som hans familj åkte iväg idag, så sa vi hej då åt dom och sen gjorde jag svenska-läxa och hjälpte även Robin med sin. Vi gick ut med Frippe (en liten mopps som vi är hundvakt åt i helgen) och gick in och åt och tittade på tv. På vägen hem till mig sen så stannade vi på ica och jag köpte faktiskt, ingenting! Fick skjuts hem och nu sitter jag här och fryser. Förstår inte hur det kan vara så kallt. Vill verkligen ha min vinterjacka! Fick veta idag att jag kommer ha nästan fullt upp i två veckor framöver. Fem prov, tre rep och en föreställning på konserthuset. Ska även hinna träffa Robin, men det ska nog gå.
Ska borsta tänderna och sova nu.
Älskar min Robin<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: