måndag 21 september 2009

Sleep tight

Sitter i sängen och märkte precis att det här är mitt 100:de inlägg. Kanske inte så mycket men det är ändå något. Som jag skrev tidigare idag så började jag klockan ett. Hann till skolan i tid. Handel, engelska och sen logistik. Fick sluta 40 minuter tidigare och det kan man ju inte klaga på. Cyklade hem och städade mitt skrivbord. Efter maten åkte mamma och jag till hennes kompis och fikade och sen åkte vi hem. Läste på till provet på onsdag. Känns som att jag kan det mesta ganska bra. Gick ner till mamma efter en stund för jag tänkte att vi skulle beställa byxorna. Men eftersom rabatten jag hade tydligen hade gått ut så slutade summan på 447 och min plånbok har inte riktigt råd med det så vi får se hur det blir. Ska tänka på saken. Kanske blir att jag väntar någon månad och sparar pengar så köper jag byxorna och även något mer. Är lite sugen på att införskaffa mig en mysig kofta.

Imorgon tror jag älskling kommer hit och hjälper mig och pluggar lite. Söt som han är så erbjöd han sig att göra det. Blir så glad. Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän. Vi ska väl inte göra så mycket mer än att plugga. Ta det lugnt och njuta av att inte vara i skolan. Det har snart gått ett helt år sedan Robin och Jag blev tillsammans. Tiden går så himla fort. För ett år sedan var jag 15 år. Hade problem med killar, jag hade en bästa vän. Inte precis som idag men jag har det helt underbart nu. Så jag klagar absolut inte! För nu är jag 16 år, har världens bästa kille. Dock har jag inte kvar min bästa vän, but that's her bad, I'll survive! Fattar inte hur all gick så fel egentligen men det som har hänt har hänt. Jag lever i nuet. Här och nu. Tillsammans med min älskade Robin Bjurling. Som jag älskar mer än allt på jorden och som jag kommer sakna mer än allt på hela jorden när han åker till Thailand. Saknar honom redan nu lixom och vi träffades senast i söndags. Saknar honom så fort jag inte är med honom. Han är mitt allt och han är Pojken med stort P. Han är mitt liv och han är min framtid. Han är den jag vill dela mitt liv med. Den jag vill uppfostra mina barn med. Och han är framför allt den jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med.
Robin Bjurling
<3
Malin Söderlind

Nu måste jag verkligen sova, är jättetrött och börjar klockan åtta imorn med orientering i rocklundaspåret(y)

Puss&Kram
Malin

Inga kommentarer: