söndag 27 september 2009

Skola imorn då

Har haft en helt underbar helg med min älskling. Åkte hem till honom på fredagen och vi som faktiskt varit själva och hundvakt hela helgen har ju varit ute och gått och så. Vi satt nere i deras "biorum" och kollade på tv hela kvällen. Riktigt mysigt. Tog det bara lugnt. Somnade brevid en trött Robin och vaknade av att min baby sa att han hade gjort frukost. SÅ otroligt söt, han hade stekt ägg och varit jätteduktig! Du är helt underbar hjärtat! Bra sätt att vakna på. Vi skulle ha åkt ner till stan och åt och tränat men vi var verkligen helt slut, ingen aning varför. Vi stannade hemma hela dagen. Åkte till pappa vid sju och åt sen tog vi meden film och åkte till Robin igen. Filmen funkade inte så det blev tv i stället, igen. Somnade och vaknade brevid min älskling även denna dag. Inte mitt förslag dock, faktiskt pappa. Blev lite förvånad när han sa att jag kunde få sova hos Robin en natt till. Idag har vi mest tagit det lugnt. Hans familj kom hem så vi hjälpte dom att packa ur bilen sen skjutsade älskling hem mig. Nu sitter jag i sängen och Robin ligger och sover hos sig. Spräckte mina favorit jeans i helgen också. härligt jobbigt lixom. Men kanske gör dom till shorts i stället, vi får se. Har i vilket fall som helst haft det underbart. Börjar 11 imorgon, det är ju inte helt fel. Slutar dessutom tidigare för jag har ingen logistik(Y) Blir hem och träffa älskling efter det sen kanske jag åker och tränar med mamma. Nej nu ska jag stänga av och sova.
Älskar dig Robin Bjurling, du är mitt allt, du och jag för alltid och för evigt!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: