tisdag 29 september 2009

Pepp, Pepp!

Det behövs! har lyckligtvis bara prov den här veckan. Ganska mycket plugg. Kan det mesta så det är inte så jättejobbigt. Har haft skola idag. började med coopertest, det va ju riktigt härligt! Eller inte.. Cyklade hem och så kom älskling hit. Vi tog det mest lugnt, sen skjutsade han mig till stan, världens snällaste! Mamma hämta efter repet och sedan var det hem och plugga. LITE (mycke) panik i bilen, ska kanske inte ta det här men det var i alla fall inte kul. Mamma hjälpte mig ju med företagsekonomin och nu sitter jag här. Helt slut efter en hel dag på högvarv. Morgondagen blir ju inte precis lugnare. Skola, rep möta mamma på stan och köpa träningskläder, hem plugga och sedan åka och träna(y) Känns skönt att jag har kommit igång igen och det har jag verkligen min mamma och Robin att tacka för. För att dom peppar mig så jag orkar. Nej nu måste jag nog sova så jag klarar av resten av veckan utan att jag somnar på lektionerna. Jag älskar dig Robin, vad som än händer, det vet du. Jag skulle inte klara mig om du försvann. Du är min klippa! Du är alt jag behöver hjärtat, jag vill ha dig för alltid och du är min framtid!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: