torsdag 17 september 2009

Datakunskap

Har datakunskap, läraren går igenom några av uppgifterna men har redan gjort dom så jag anser inte att jag måset lyssna. Köpte en våffla i cafeterian idag, väldigt gott. Gick förbi matsalen efter matten och fick se att vi ska få cowboy-sopppa idag. Haha man kan ju fundera lite över vad det är för något.

Va hemma hos älskling igår, vi åkte till maxi och köpte godis(a) sen åkte vi hem och satt vid datan. Båda två var väldigt trötta så vid 20.15 la vi oss i sängen och somnade. Som tur var ställe vi klockan eftersom mamma skulle komma och hämta mig halv 10. Jag var verkligen helt slut när jag kom hem. Somnade som en stock efter att jag lagt mig i sängen. Idag kommer älskling hem till mig, vet inte riktigt vad vi ska göra, sova lite kanske haha.
Men ska börja jobba nu.

Puss&Kram
Malin

Inga kommentarer: