måndag 28 september 2009

Ny vecka, nya mål!

Det får bli en snabbis för klockan hann visst bli lite mer än jag tänkt mig. Efter skolan idag åkte jag hem och sen åkte jag och mötte Robin. Vi cyklade hem till mig, tog det lugnt och bara myste. Efter typ en timme åkte älskling hem. Vid halv åtta åkte mamma och jag och tränade på friskisochsvettis, ett medelpass och det var första gången på flera månader så jag trodde ju att jag skulle dö. Men det gick faktiskt oförväntat bra. Mamma och jag har även kommit överens om att om jag tränar ordentligt så ska hon betala mina nya träningskläder som vi ska köpa på onsdag. Resten av veckan är ganska fullbokad faktiskt. Tisdag: Sång, plugga. Onsdag: Sång, stan, plugga. Torsdag: Prov näthandel och datakunskap, sång, plugga. Fredag: Prov företagsekonomi. Lördag så ska jag prova på att gymma, får se vad jag tycker om det. All min lediga tid kommer jag självklart spendera med min älskling. Han får hjälpa mig och plugga lite oxå. Roligare att bli förhörd av honom än av mamma. Det blev ett ganska långt inlägg i alla fall. Men nu måste jag faktiskt sova, börjar åtta imorgon med idrott, koopertest, har aldrig gjort så vi får se hur det gååår!
Puss på min underbara pojkvän som jag älskar mer än allt!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: