torsdag 10 september 2009

Ser en bättring

Dagen har varit helt okej! Var superglad när jag träffade älskling. Skulle redovisa logistiken men vi hade fått två lektioner på oss och jag kunde typ ingenting så det blir streck på det momentet, men får väl prestera bättre sen ist. Läraren är ju inte helt bra heller så det lär ju bli svårt.. Hade datakunsap och näthandel idag oxå. Gick till stan efter skolan för att ha sång och det var kul. När jag sen kommer ut från rummet så sitter min baby där! Supertrevlans faktiskt. Så vi drog iväg till hälla för han skulle ha någon dricka där och sen åkte vi hem och kollade på film. Åt pannkakor hemma sen, mums. Tvättade en av pappas gamla skjortor för hand:o så vi får se om det är något att använda.
Men nu ska jag klättra upp i sängen och somna.

Älskar min Robin Bjurling mest på jorden! =)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: