måndag 21 september 2009

Måndag

Sitter hemma och klockan är 5 i elva. Börjar ju klockan ett idag, det är ju inte helt fel. Har inte gjort så mkt, somnade ganska sent igår.. Började på videon igår. Bara musiken som är klar men ska nog fixa den lite mer. Igår tog pappa och jag motorcykeln till söderbärke och hälsa på gammelfarmor. Fick skjuts till Robin och sen åkte jag hem. Visade ett par jeans från bubbleroom.se som jag vill ha för mamma. Kommer nog få dom. HoppasHoppas. Tycker dom är skitsnygga och efter som jag äger sju par jeans och det är hål eller lagat hål i fyra av dom så anser jag att jag behöver ett par till. Måste köpa nya trosor oxå, får se om jag gör det samtidigt. Mamma som tycker att jag var hemma för lite i helgen (11 timmar) säger att jag inte får träffa robin ikväll. Så istället ska vi övningsköra, kanske beställa byxorna och jag ska plugga till handelsprovet på onsdag.
Sitter och funderar på om jag ska orka sminka mig idag, men så får det nog bli.

Peacee(K)
Malin

Inga kommentarer: