söndag 6 september 2009

A long time has gone by.

9 månader 4 veckor och 1 dag. Det är lika mycket som 302 dagar.
Eller 7248 timmar. Eller 434880 minuter. Så lång tid har vi
spenderat tillsammans. Det ser inte ut att vara så mycket men
om man tänker på allt som vi har hunnit med, alla våra minnen
så märker man att tiden går fort. Allt dåligt och allt bra som vi
har gått igenom tillsammans. Allt det som vi kanske inte
hade klarat utan varandra. Alla våra minnen. Som när vi
träffades för första gången. Första kyssen. Det känns som
att det var igår men ändå inte. Våran första natt
tillsammans nyårsafton. Den blev inte som planerad men
ändå en natt att minnas. Våran första resa tillsammans, du
jag och hela din familj i limmon upp till Norrland.
Fortfarande ingen som vet allt som hände där.. Förutom
vi som var där. Alla gånger som vi har bråkat men alltid
löst det till slut. Alla gånger du har torkat mina
tårar och sagt att allt kommer att ordna sig. Alla gånger du
hållt mig i handen när jag varit rädd och alla gånger
du har kramat mig och sagt att du älskar mig. Alla gånger
som vi bara har varit. Tänk alla dessa gånger. I alla dessa
434880 minuter har jag tänkt på dig, hur du har det, vad
du gör, vad du tänker på. Platsen som du har i mitt hjärta
har bara grävt sig djupare och djupare in. Det kommer aldrig
att finnas någon människa som kommer kunna ta den platsen
ifrån dig. Aldrig någonsin. Och aldrig någonsin kommer mina
känslor för dig ändras. Robin du är mitt allt. Du är den som
gör mig stark. Du är den som håller ihop mig. Du är den jag
vill dela min framtid med och du är den jag vill ha en familj
tillsammans med. En glad och lycklig familj Tänker varje
dag på hur det kommer bli när vi går ut gymnasiet och flyttar
hemifrån. Tänker på dig varje sekund och det kommer jag alltid
att göra. Vi har både bra och dåliga stunder framför oss men
så länge vi har varandra så kommer det gå bra. Vi kommer
att klara det. Jag älskar dig Robin och inga ord kan beskriva
hur mycket. Vill ha det såhär för alltid och jag vill ha dig
för alltid.

081108 080509
Robin Bjurling
<3
Malin Söderlind

1 kommentar:

från din älsklin :) sa...

kan bara säga detsamma baby :') du är så jävla bäst baby ! älskar diig mest malin söderlind <3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<33<3<3<3<33<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33