söndag 21 december 2008

sjuuk:(

aah, hela helgen har gått. Vad har jag gjort? Inte mkt. Fredags vare ju avslutning faktiskt ganska nöjd med betygen, gick hem till julia. Jag började bli lite snörvlig men tänkte att de va väl inge farligt. Vi fick skjuts till mig, de blev nörda data och sen nån film. Gick och la oss vid typ 12 orkade inte va vaken mer. Vid 2 gick jag ut och la mig på soffan sov där till typ kvart i tolv, duktigt där. Iaf näsan va värre, julia åkte hem och pappa sa att jag inte fick träffa robin. Kändes som hela dagen var förstörd så jag "gick och la mig igen" låg och tjura i typ nån timme tills pappa åkte. Sen ringde älskling så prata vi i typ två timmar, vet inte vad jag skulle göra utan dig, robin du är mitt allt<3<3<3<3 kolla på nån skitdålig film och sen vare sova.
Idag har jag kollat på tv hela dan, hostar och näsan är dum, nyss kändes de som att jag skulle spy men det är bättre nu. Jag hade tänkt åka till mamma idag vid typ 2 och slå in dom sista julklapparna, men mamma hade tänkt samma sak så jag får inte komma hem förän ikväll.. Aja har inte skrivit på länge och de har mest blivit kort, men ibland går det inte, det lixom tar stopp.. Men men, nu är det iaf :
3 dagar till julafton
11 dagar till nyår
45 dagar tills jah fyller
pössohej(k)<3

Inga kommentarer: