söndag 7 december 2008

hallllojs:)<3

har fixat datan hos pappa så nu kan jag blogga när jag är här oxå:) ska väl klä på mig och börja packa väskan.. robin ska komma förbi och hämta hjälmen jag hade igår, sen går jag till therese, sen hoppas jag morta kommer och hämtar mig(a)
måndag imorn, båda bra och dåligt. De bra är att då har robin och jag vart tsm i en månad:)<3<3 sen äre väl sådär lagom kul i skolan, händer typ ingenting. fast snart äre ju lov, bra de:)

fredags så kom robin till svenskan sen hem till mig:) va där så åkte han hem vid 12. De va kul titta på film och en massa myspys:)<3<3 lördag så gick jag till älskling:) så kolla vi på en film sen satt vi vid tv:n, lekte med hans småsyskon:) så jävla söööta!:)<3 mat sen vid typ halv 6 tog vi moppen och åkte till therese:) fett kul där, målade och sen titta på film:) så åkte jah och robin till mig och åt sen typ gjorde vi inte så mkt, sen åkte han hem:(<3 tack therese de va skojjigt:)<3 puss på helgen(k)<3<3

du sa att du inte bryr dig. jag tar dina ord på allvar. allt du säger påverkar det jag gör. väljer du att säga så kan du ju glömma allt vi hade. men vänta, du bryr dig ju inte? Om du inte bryr dig så varför ska jag gör det? Jag orkar inte! Min syster, eller som det är egentligen min föredetta bästa vän och "syster". Du har själv orsakat det här. Jag brukar förlåta, jag brukar iaf försöka. Men inte nu, inte den här gången. Om du vill så får du försöka. Visa att du bryr dig. Om du gör det så kanske jag kan förlåta. Men inte som det är nu. Inte nu, inte såhär.
visa ditt intresse eller förlora mitt

Inga kommentarer: