onsdag 10 december 2008

lovade mamma att jag skulle stänga av datan kvart i, nu är den tio i så det blir bara en snabbis:) dagen har vart lång, köpt julklappar till alla barn.. sitter och pratar med frida på msn, skönt måste jag säga, klart att det är ju inte som de va förut men vi kan prata med varann nu<3
imorn äre genrep på lucian. ååååh jag orkar inte! känns som det är så jävla mkt just nu. men egentligen är det inte de:/ jag har vart skittjurig mot robin hela dagen och sa en så jävla dum sak igår:'( jag älskar ju dig och det ska ju va vi föralltid? så varför håller jag på? jag vet inte, älskling jag vet verkligen inte. Förlåt:'(<3<3<3 faaaaaaaaaaan att jag håller på. men julen gör mig stressad och då blir jag tjurig, visst det är ingen ursäkt men iaf. vill bara få mina julklappar och sen vill jag att allt ska vara slut. okej nyår, har väl lite små planer men inga stora än, men förhoppningsvis blir det bra. Mamma lät positiv så kanske inte måste va hemma hela kvällen(A) men ska inte säga för mkt;) nu är klockan 21:57 så ska väl göra som mamma säger och sussa kudde<3
puss<3
älskar dig robin<3<3

Inga kommentarer: