måndag 1 december 2008

min älskling är BÄST!<3

Lovar det finns ingen bättre:) han är allt jag kan be om.
Han är helt underbar och jag vet inte vad jag skulle göra
utan honom. Det vill jag inte ens tänka på. Ser en framtid.
Jag, eller ah vi, gjorde ett bra val när vi valde att ha det
såhär:) bästa valet jag gjort faktiskt:) jag älskar honom
jättemycket, det går typ inte att beskriva:) har vart med
honom idag, det va lite upp och ner. Först typ va jag tvungen
att plugga sen tog jag en paus och kittla honom(A) sen typ
plugga lite mer, sen kom louise och amanda in och så sa jag
typ åt dom att gå ut, så sa amanda en skiittaskig sak, så
börja jag gråta och en massa :'/ så kom mamma hem..
aja, torka tårarna fick lite hjälp av älskling(A)<3<3
sen kittla honom lite mer(A) hihi fett kul:D<3
en gjorde jag en massa tal i matten, sen lite i engelskan
sen va jag klar så då gick jag och la mig och sov med
älskling:)<3<3<3 han är bäst! vi är bäst(A)<3<3
men nu ska jag plugga lite mer:) sen sooova tror jag
orkar inte sitta vid datan hela kvällen:p
puss på eeer(K)<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: