måndag 15 december 2008

Måndag = Ny vecka(Y)

Största delen av helgen var bäst:)
fredags kom robin till mig, fixa mig sen drog vi till therese. Robin va tvungen att dra men therese och jag hade kuuuul, snurrigt, sen gjorde vi mat. Så kom niklas och hans kompis hem. Alla kolla på idol(Y) sen kom älskling igen:)<3 va kvar hos henne till typ halv 12 så kom mamma och hämta oss:)
Lördag åkte jag till älskling, vi kolla på nån film och så, massa mys<3 sen moppen till mig, så åt jag, sen gick vi till ica(A) bus där men de va gott iaf. Sen skulle vi kolla på nån film, så funka de inte på min data så fick vi gå ner till andra datan. Filmen va cp och hackade hela tiden. Min söta baby somnade(A) fett gullig:)<3 sen orka vi inte kolla mer gick upp på mitt rum ist. Sen lite senare va han tvungen att åka:(
Söndag va jag fett duktig och städade mitt rum, dammsög och allt;D ringde och prata med julia, sen åkte jag till älskling vid 4, skulle hjälpa han med matten men vi kolla på oth ist(A) mys där. Mamma kom och hämta vid 6, hon va fett sur. Ovanligt? Nej.. Hem och äta, upp till datan. Och sen det bästa på hela dagen, baka pepparkakor med hela "familjen" . Otroligt kul, åh äkta systrar hit, åh älta systrar dit. Fuck off med ditt prat! Jag orkar inte lyssna på dig på alla dina ord. Jag vet att du bara säger det för att jag står där och för att du vet att jag hör. Men jag är inte den enda som gör det. Det finns andra som hör vad du säger oxå. Tänk på det, det kan bli jobbigt. Stå för vad du gör och ta skiten du får för det. Iaf "fika" sen efter, kul när du sitter med ryggen mot mig hela tiden. Vad är det du vill göra? Försöker du frysa ut mig? Från vadå? Lixom hallå? Tänk efter lilla gumman. Hur kan du hålla på såhär? Hur orkar du?

Idag va inte therese i skolan..... Va med frida och jessica ist, kuligt:D<3 hade inge franska, inge no, musik fast gjorde inget där, sen bild kolla på film där. Åkte buss med jessica till stan, träffa annso och camilla:) sen mötte älskling där<3 asså shit såg typ 15 st på stan som jag känner eller har kännt, fett läskit. Lixom vadå, va alla på stan idag eller? Köpte nästan alla dom sista julklapparna idag oxå:) sen gick vi till amore och åt pizza(A) smart av mig som skulle hem och äta en timme senare;) Bussen hem, har ätit mer mat och nu sitter jag här. Har gjort färdigt videon till älskling idag, den vart inte så bra, men det är nått iaf. En liten tidig julklapp(A)
hihi puss på dig älskling:)<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag Älskar Dig Robin Bjurling<3<3<3

Inga kommentarer: