torsdag 11 december 2008

they can't stop falling

Har egentligen så mkt att säga till dig,
men när jag väl skulle kunna göra det,
då går det inte, jag fegar ur, skjuter
upp det till senare. Varför blev det som
det blev? Varför kämpade jag inte för
att hålla oss kvar? Kanske inte orkade
just då, kanske inte såg någon annan
utväg just då. Jag vet inte. Jag har inget
svar. Jag vet i alla fall nu att vi hade
nått som var bra. Men man kan inte
hålla kvar allt föralltid, även om man
vill, även om man tror att det skulle
vara det bästa. hinner inte skriva mer
nu, fast jag har en miljon saker att säga
till dig. saknar dig före detta bästa vän<3
the tears, they can't stop falling
I'm wiping them away but there
is just coming more and more
how am I going to stop it?<3

1 kommentar:

frida lindvall sa...

jag saknar dig otroligt mycke fd bästa vän, du kommer alltid vara speciell för mig du har en otroligt stor plats i mitt hjärta.. jag väntar på dig,på oss för jag vill ha det som förut..<3