tisdag 2 december 2008

Sorry but we lost it

How could you do it?
vem fan tror du att du är? det är klart du måste fatta
att jag blir ledsen om du säger att jag tar min kille framför
alla mina kompisar? Du vet inte hur jag känner och du vet
inte hur mycket jag kämpar med det. Försöker, varje dag
tar jag mig upp och ska alltid göra mitt bästa. Jag trodde
verkligen inte att min så kallade syster kunde säga så.
Rakt upp i ansiktet på mig. När han var här hemma oxå.
Kunde du inte ha väntat tills han hade åkt? Han hörde
säkert de du sa, de är väl inte så jävla kul för honom heller?
Jag trodde du var glad för min skull, för att jag hade hittat
nån jag älskar och någon som gör mig lycklig. Men kanske
har jag helt fel.. Är det som andra säger att du bara är
avensjuk? Jag vet inte vad jag ska tro. Även om du kanske
har det jobbigt nu, det kan jag förstå. Men varför måste
du förstöra för mig oxå? Jag har älskat dig som om du
var min riktiga syster. Vi har bra tider, jag vet. Men det
är nog slut på dom nu. Kommer aldrig kunna släppa det här.
Du sårade mig otroligt mycket när du sa det där.
Tror att det aldrig kan bli så som vi hade det förut..
Om du ville att de skulle bli så, så har du inte bara
förstört för dig själv. Jag trodde på oss. Jag trodde
vi skulle klara det. Men nu tvivlar jag på mina egna
ord. Jag tror inte längre lika starkt. Jag tror inte att
vi kommer klara det. Inte efter det här.
Ord kan såra, vet inte om du har hört det förut..
Hoppas du ångrar vad du sa till mig.
I will always love you "sis"

Inga kommentarer: