torsdag 11 december 2008

give me heeelg(A)

redan fredag imorn, kan inte fatta att tiden går så fort, snart är jag väl död oxå.. de har ju vart skola hale veckan, luciaträning och sånt. No prov i tisdags men det gick faktiskt ganska bra. Min fökylning börjar bli bättre och det är ju alltid kul. Har inget att göra idag, måste vara tyst hemma för micke ska sova. Men aja, blir väl desperate housewifes hela kvällen och sen sova tidigt, ska ju upp vid typ 6. Kommer aldrig orka det:p ska va i skolan kvart över 7 för de är ju lucia imorn. Sen har vi skola som vanligt men slutar ju vid 2 så det är bra. Vet inte riktigt hur det blir sen men på kvällen så ska iaf jag och robin hem till therese och äta mat titta på idol(?) kanske nån film:) sen kommer mamma och hämtar vid typ 12 eftersom jag inte får sova där:( Men jag får ju åka dit och det är huvudsaken. Fredag blir alltså en kväll med mina bästa:) Lördag blir det nog bio med älskling. Tror jag iaf, beror väl lite på, men ah. Det blir nog trevliigt iaf:) Söndag blir det nog träffa julia och lite så, prata om en massa shit och jag vet inte vad. Helgen är efterlängtad enormt mkt. Men nu måste jag träna lite på låten jag ska sjunga på julavslutningen(A) oh juste. jag vet itne vad jag ska ha på avslutningen:o fettttt jobbigt för jag har ju inga pengar heller:/ men aja ska fundeira lite på de..
puss och kram(k)

Inga kommentarer: