måndag 8 december 2008

8 december 2008

Ett liv utan dig skulle vara som en öken utan sand
och ett regn utan vatten. Att få ha dig i mitt liv har
blivit en självklarhet, du finns alltid där när jag
behäver dig. Jag älskar dig och jag har aldrig i hela
mitt liv älskat någon så som jag älskar dig. Det
finns egentligen inga ord för att beskriva känslan
du ger mig. Jag behöver inte vara bäst eller
snyggast, du står i vilket fall som helst vid min
sida. Jag hoppas att du aldrig komemr lämna den.
Du är den underbaraste killen som jag någonsin har
träffat. Du är den som lyser upp mina dagar. Vi
träffas inte jämt men ett sms från dig och jag blir
varm i hela kroppen, jag blir lycklig av att få se dina
ord. Att få se vad du gör och vad du berättar. När
du har det svårt älskling så vet du att du alltid har
mig brevid. Om jag inte är hos dig så är det bara
att ringa eller skicka ett sms. Jag tänker på dig
hela tiden. Dag som natt. Och jag saknar dig så fort
jag inte har dig inom så långt avstånd att jag kan
röra dig. Jag vet att du har det jobbigt ibland men
älskling, vi klarar det tillsammans, du och jag, det
finns inget bättre. Jag älskar dig från botten av mitt
hjärta. Det hjärta som du har tagit och håller i din
hand. Tappar du det så tappar jag hela mitt liv. Vad
som än händer så kommer jag alltid att älska dig,
det kan ingen eller inget ändra på. Jag vill inte ens
tänka på hur ett liv utan dig skulle vara, det skulle
vara hemskt. Jag tror jag började prata med dig på
msn i juil eller augusti. Vi pratade oftare och oftare,
mer och mer, jag fick ditt nummer så började vi smsa.
Jag träffade dig första gången den 10 september.
Vi va väl på g i början av september men jag, dum
som jag var, sa det att vi kan väl bara vara kompisar.
Jag skulle inte ha gjort det. Det inser jag nu. Men alla
gör misstag och jag fick en "andra chans". Vi träffades
oftare och oftare. Alltid lika kul. Även om vi inte hade
nått att göra men det spelade ingen roll för det var ju
bara det att jag ville va med dig. Den 8 november.
Finns många olika sätt att säga det på. Men den kvällen
var helt perfekt. Allt med dig är perfekt. Så söt när du
frågade, är vi det? Vill du så vill jag. Kommer aldrig
glömma det. Älskling det här har varit den bästa
månaden i mitt liv och jag vill alltid ha det såhär.


Robin Gustav Bjurling
hjärta
Malin Alexandra Söderlind
För alltid och för evigt

Inga kommentarer: