tisdag 16 december 2008

skola idag då. trevlans. Första lektionen film, satt ute och prata med therese, sen öva juldans, sen slöjd, lunch, sen typ hål, engelska gjorde typ en grej på 10 min sen satt vi och snacka bara:) slutade efter det, väntade med frida och emil på daniela:) tack för pratstunden, de betyder mkt att du lyssnar och så<3<3 sen träffa daniela de va ju itne precis igår:D sen typ lyssna dom på mig när jag öva på mig låt:$ öösch på mig där. buss till stan. hahah smarta unge, skulle ju fylla på busskortet så hade jag glömt det hemma xD iaf, åkte ner på stan köpte dragkedja till mina jeans som jag lagar på slöjden eftersom dom gick sönder förut, nån skyldig?(A)<3 sen hämta julklapparna till mamma, micke, mormor och morfar:) iiih nu äre inte lång tid kvaaar:D 8dagar till julafton:D längtar som faaaan:) sen hem, nu datan, robin kmr nog hit sen vet inte riktigt när men iaf:) älskar min pojke:)<3<3<3<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte kan de va jag som är skyldig (A) <3<3<3<3<3<3<3 älskar diig =) <3<3<3<3<3<3<3<

Anonym sa...

jag lyssnar alltid gumman!<3<3<3 du vet vart du har mig

/frida