onsdag 10 februari 2010

2010-02-10

Skoldagen gick hyfsat fort. Sprang in en snabbis på centralen efter skolan och hämtade ut våra biljetter. Hem och nu har jag pluggat i några timmar. Eller ja, pluggat o pluggat, jag håller på med ett litet "arbete" om eltandborstar som ska vara klart om två veckor. Har kommit igång riktigt bra nu, så förhoppningsvis blir det inte som tidigare när jag alltid satt med allting sista kvällen.. Det känns bra! Har inte träffat min älskling på hela dagen. Det är inge kul.. Men imorgon efter skolan åker jag hem till honom och så kommer jag få träffa honom konstant i i alla fall 3 dygn! Stockholm på fredag, iiiiih jag längtar! Nej nu ska jag gå och packa lite, sen krypa ner i sängen och hoppas att jag kan sova. Har sovit med lampan tänd i två nätter nu, jävla bok..

Pussen(k)
Malin


Hoppas du blir glad för din lilla överraskning baby(a) Älskar dig mest hjärtat!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: