onsdag 24 februari 2010

Pigg och glad!

Som det står ganska tydligt i rubriken så är jag pigg och glad. Eller har i alla fall varit hela dagen. Nu börjar tröttheten smyga sig på men det finns det botemedel till! Gjorde min redovisning och FAN vad bra det blev. Har gjort läxan som jag glömde igår oxå och nu ska jag bar borsta tänderna och krypa i säng. Åkte hem till min älskling efter skolan och tittade på när han spelade bilspel i ca tre timmar. hahaha ibland är vi ju för roliga men jag hade jävligt kul!:D Har nog inte varit såhär glad på länge. Tackar nog den långa sömnen igår natt för det. Men nu måste jag draaaa.

Pussen(k)
Malin


Älskling du är mitt allt, det går inte att skriva. Min uppsats idag var om dig, till slut tog pappret slut men det fanns så mycket mer att skriva men ändå var jag tvungen att sluta för det fick inte plats några fler ord. Jag älskar dig baby booooy(k)<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: