fredag 5 februari 2010

Update

Sitter i skolan och har information och layout. Är klar med arbetsblad 2, ska bara skriva lite till. Efter skolan bär det av hem till Robin eller hem till pappa, vet inte riktigt vart men vi ska träffas iaf. Det ska bli mys, älskar min bäbis mest av allt. Nej nu måste jag fortsätta. Det kommer tyvärr bli lite dålig uppdatering när jag är hos pappa eftersom jag prioiterar annat då. Juste Jag fick ett presentkort av Robin igår, och för det köpte jag en parfym. Fick även presentkort på make up store, 500 kr och ett litet "äventyr". "Äventyret" går ut på att jag ska få lära mig segla eller att segelflyga. Just nu lutar det åt att lära mig segla så kanske jag kan låna pappas båt sen(a)

Pussen(k)
Malin

Jag älskar dig hjärtat, du är hela min värld och jag vill ha dig för alltid!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: