tisdag 9 februari 2010

Helt slut!

Har precis duschat, första gången jag tränade på typ två veckor. Det gick bra, inte en enda hostattack och jag sprang i nästan en halvtimme! Dagen spenderades tillsammans med min underbara pojke. Vi åkte först till hans mamma, sedan åkte vi hem till mig och mös en massa, dampade lite och hade kul. Gick ner och åt en massa pannkakor och sedan upp till rummet. Älskling gick till bussen och en halvtimme senare åkte jag och tränade. 

Pussen(k)
Malin

Jag vet att jag kan låta sur, jag vet att jag kan säga saker jag inte menar, jag vet att jag kan göra saker jag inte menar. Jag vet att jag måste skärpa mig, jag kan inte hålla på såhär, jag kan inte utsätta dig för det. Du förtjänar någon som är otroligt mycket bättre än mig men ändå, du har valt mig och jag ska försöka mitt bästa att vara så bra jag kan för det är det ända du förtjänar. Du har valt mig till din tjej, du har valt att förlova dig med mig och jag är så himla glad för det. Jag kan inte beskriva med ord den känslan som det ger. Jag känner mig speciell, så speciell för jag är bara din och det är jag stolt över. Jag är inte alltid så som jag borde vara, jag gör dumma saker ibland men det gör väl alla? Jag försöker bättra mig, det vet du, det är svårt men jag försöker. För din skull och för våran skull. Sitter här med tårarna i ögonen, jag är så glad att du är min och att jag är din. Du har tagit mig till helt annan värld, en värld fylld med kärlek. Så fort jag ser dig blir jag glad i hela kroppen, Dina kyssar känns ända ut i tårna och jag är alltid så fylld med kärlek till dig att jag vet inte vart jag ska göra av den. Jag vet inte hur jag ska förklara för dig hur jag känner. Jag kan säga att jag älskar dig hur många gånger som helst men det kommer aldrig att visa hur mycket jag älskar dig. Jag försöker så gott det går, men jag vet verkligen inte hur jag ska säga eller visa det. Så du får ta mina ord på fullt allvar när jag säger att du är den rätta för mig, du är min man och det är du som kommer vara far till mina barn. Precis så vill jag ha det och det kan jag säga men kärleken till dig, den går inte att beskriva.  Jag älskar dig Robin Gustav Bjurling. Du är mitt allt och du är hela min värld. En dag utan dig är som ett hav utan vatten. Du är min man och det kommer du alltid vara, oavsett vad du tycker.

För alltid och för evigt.
8 November 2008
8 Maj 2009
<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: