söndag 28 februari 2010

Färdigklickat för idag

I fredags åkte jag till Robin vid halv tio efter god mat hos Hermansson. Sov där, igår sov vi här och tog vi det lugnt och idag har vi hjälpt till att flytta. Fick inte sova hos min älskling idag, har ingen aning om varför.. Men men träffar honom imorn, hade ju helt klart varit bättre att sova med honom men det här blir ju bättre än ingenting. Är lite smålycklig nu när jag äntligen har beställt kläderna jag ville ha från H&M, Blev inte som det såg ut från början, jag är nöjd och det blev inte heller så dyrt! Kommer inte få det förrän vecka 14 men jag väntar så gärna! Nej nu ska jag borsta tänderna sen läsa lite bok.

Pussen(k)
Malin


Jag ska hålla mig, jag ska klara det. Du kommer nog bli glad, Jag tror det och jag hoppas det=* Jag älskar dig så otroligt mycket Robin!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: